Nāc strādāt SmartPosti!

Nāc strādāt SmartPosti!

Mūsdienīgs loģistikas eksperts

SmartPosti mērķis ir rūpēties, lai darot to, ko mēs vislabāk protam, mēs palīdzētu atvieglot Tavu, uzņēmumu un sabiedrības ikdienu, vienlaikus veidojot ilgtspējīgāku nākotni visiem.

Sadarbojoties dažādu jomu profesionāļiem - no noliktavas darbiniekiem līdz IT speciālistiem, mēs kopā veidojam attīstītu un uz klientu orientētu SmartPosti.

Esam daļa no mūsdienīga un starptautiska loģistikas eksperta Posti, tāpēc mēs piedāvājam plašas iespējas darboties starptautiskā vidē. Šobrīd uzņēmumā strādā 17 000 profesionāļu visā Baltijā un Ziemeļvalstīs. Pievienojies mums, lai radītu nākotnes SmartPosti!

Starptautiskās karjeras iespējas SmartPosti

Mēs piedāvājam plašu amatu klāstu visā Baltijā, Somijā un Zviedrijā dažādu jomu ekspertiem. Interesē? Izpēti iespējas un veido starptautisku karjeru kopā ar mums!

Starptautiskās karjeras iespējas SmartPosti

Kā SmartPosti darbinieks Tu kļūsi par daļu no daudzveidīgas, iekļaujošas un iedvesmojošas darba kopienas, kurā veiksi svarīgus pienākumus, lai palīdzētu atvieglot mūsu klientu ikdienu. Strādājot pie mums Tu vari izmantot savas zināšanas un attīstīt tās sev vēlamajā virzienā.

Lasi vairāk par SmartPosti kā darba vietu

    Noliktava

    Kalpo par loģistikas mugurkaulu! Mūsu noliktavas un transporta komandas nodrošina, ka katra paka droši un efektīvi sasniedz galamērķi. No krājumu pārvaldības noliktavās līdz iekrāvēju vadītājiem, ikkatra loma ir būtiska preču kustības nodrošināšanā.

    Ekspertu darbs

    Veido nākotni kopā ar mums! Uzņēmumā SmartPosti mūsu komunikāciju, biznesa, mārketinga un loģistikas eksperti risina nozīmīgus izaicinājumus un rada novatoriskus risinājumus. Pateicoties izaugsmes iespējām un lieliskas komandas atbalstam, Tu strādāsi pie projektiem, kas patiešām mainīs nākotni.

    Pārdošana un klientu apkalpošana

    SmаrtPosti B2B pārdošana ir mūsu darbības centrā, palīdzot e-komercijas, transporta un razošanas uzņēmumiem augt un gūt panākumus, izmantojot mūsu loģistikas risinājumus. Klientu apkalpošanas speciālista galvenais uzdevums ir sniegt zinošu un profesionālu atbalstu sūtījumu saņēmējiem un biznesa klientiem, lai viņu vajadzības tiktu sadzirdētas un ar vislielako rūpību tiktu piemeklēti vislabākie risinājumi.