Ar mērķi kļūt par loģistikas priekšteci Baltijā, “Smartpost Itella” tagad ir “SmartPosti”. Tuvojoties Somijas mātes uzņēmumam “Posti” – modernam un starptautiskam loģistikas gigantam ar gandrīz 400 gadu pieredzi, ir pieņemts jauns zīmols, pievienojot “Smartpost” burtu “I”. “Itella” lietošana nosaukumā ir pārtraukta visās Baltijas valstīs.
"Smartpost Itella” šobrīd ir viens no populārākajiem zīmoliem Igaunijā pēc Baltijas tirgus analīžu rezultātiem. Pēc zīmola maiņas mūsu mērķis ir nostiprināt zīmola pozīcijas Latvijā un Lietuvā, vienlaikus turpinot Igaunijā iesākto. Raitā ikdienas dzīve ir tas, kas liek mūsu klientiem izvēlēties “SmartPosti”. Mūsu darbības pamatā ir bez piepūles nodrošināt klientu pieredzi, un mūsu mērķis ir turpināt attīstot to nākotnē," saka Gediminas Mickus, Baltijas vadītājs.
Pastāvīga attīstība un ieguvums, kas ir daļa no kaut kā lielāka
Paredzams, ka e-komercijas pieaugums turpināsies. Lai neatpaliktu no izaugsmes un nodrošinātu klientiem vēl augstāku apkalpošanas līmeni, biznesa attīstība turpināsies.
"Mums jāraugās uz nākotni un jānodrošina, ka esam gatavi attaisnot un pārsniegt mūsu klientu cerības, vienlaikus veidojot ilgtspējīgāku nākotni. Mēs nepārtraukti attīstāmies, izmantojot progresīvus digitālos risinājumus, kas padara piegādes pārvaldību un saņemšanu vieglu un pielāgojamu. Jaunais šķirošanas centrs Igaunijā, koncentrējoties uz energoefektivitāti un gatavību e-parkam, ir piemērs mūsu ieguldījumiem ilgtspējībā. Mēs varam izmantot visas “Posti Group” zināšanas digitālajā attīstībā un veidojot ilgtspējīgāku un bez piepūles loģistiku arī Latvijā, piemēram, sperot soļus ceļā uz transportēšanu bez fosilajām vielām," turpina Gediminas Mickus.
Martā atvērtais jaunais šķirošanas centrs Igaunijā nodrošinās mūsu klientiem vēl augstāku servisa līmeni un saglabās mūsu tirgus kvalitātes līdera lomu. Ar aptuveni 14 miljonu eiro investīcijām tas būs lielākais no “Posti” šķirošanas centriem Baltijā, vairāk nekā divas reizes palielinot paku šķirošanas jaudu, salīdzinot ar pašreizējo.
“Strādājot kopā kā viens Posti, mēs varam gūt labumu arī no lielākas auditorijas un piesaistīt sabiedrības uzmanību. Piemērs tam bija noslēpumainais “I” burts, ko pagājušajā nedēļā latvieši varēja pamanīt – objekts atradās gan fiziski, gan virtuālajā vidē,” stāsta Gediminas Mickus.
Pārmaiņas ir daļa no lielākām zīmola izmaiņām
Nosaukuma maiņa ir daļa no lielākām izmaiņām, kur “Posti” sāk darboties ar nosaukumu “Posti” visās valstīs. 2024. gada rudenī “Transval” Somijā tika nomainīts uz Posti, 2025. gada pavasarī Zviedrijā “Aditro Logistics” nosaukums tiks mainīts uz “Posti” un nosaukums “SmartPosti” tiks izmantots Baltijas valstīs. “Posti” mērķis ir augt kopā visā reģionā.
“Starptautiskā izaugsme ir viena no mūsu stratēģiskajām fokusa jomām. Mūsu darbību tālāka saskaņošana un darbība zem viena zīmola palīdzēs mums izveidot vēl spēcīgāku uzņēmumu, kas izmanto savas stiprās puses un ilgtspējīgas inovācijas iespējas pāri robežām. Tādējādi mēs piedāvājam izaugsmes iespējas arī saviem klientiem,” secina “Posti” izpilddirektors Antti Jääskeläinen.