Visas ziņas

Vai jūsu interneta veikals ir gatavs aktīvajai sezonai?

12.10.2025

Ziemassvētku iepirkšanās sezona sākas novembrī un ilgst līdz svētkiem. Tagad ir īstais brīdis pārliecināties, ka jūsu interneta veikals ir gatavs lielākajai noslodzei. Vai esat pārbaudījuši visu zemāk? 

Pārskatiet kurjeru izsaukumu grafiku, lai tas atbilstu sezonas slodzei 

Aktīvajā sezonā sūtījumu apjomi pieaug. Tā kā paku nodošana notiek tikai ar kurjeriem, pārskatiet ierasto grafiku – biežumu, savākšanas dienas un cut-off laikus.  Ja nepieciešams, palieliniet sūtījumu savākšanas biežumu vai pievienojiet papildu izsaukumus noslogotākajās dienās, lai izvairītos no kavējumiem un saglabātu piegādi nākamajā dienā.  Ja grafiks jau ir noteikts, pārliecinieties, ka tas atbilst 2025. gada aktīvās sezonas prognozei. Lai veiktu izmaiņas, sazinieties ar mums. 

Noliktavas pakalpojumu cenas atkarīgas no apjoma 

Ja noliktavas platība kļuvusi par mazu vai ikdienas loģistika (pasūtījumu saņemšana, pakošana, izsūtīšana) aizņem pārāk daudz laika, apsveriet noliktavas pakalpojumu ārpakalpojumā.  Mūsu cenas balstās uz izmantoto darba laiku un platību, tādēļ izmaksas mainās atkarībā no sezonas intensitātes.  Uzziniet vairāk par e-fulfilment pakalpojumiem

Vai visi nepieciešamie moduļi ir integrēti? 

Integrācijas ar API un spraudņiem palīdz automatizēt jūsu e-veikalu, ietaupīt laiku un uzlabot klientu pieredzi. Ar SmartPosti API var pievienot piegādes opcijas, sūtījumu izsekošanu un kurjera pakalpojumu tieši pirkuma grozā.  Sazinieties: pardosana@smartposti.com 

Jo vairāk piegādes iespēju – jo apmierinātāki klienti 

Klienti novērtē iespēju izvēlēties sev ērtāko piegādes veidu. Atkarībā no atrašanās vietas un preces veida daudzi izvēlas kurjerpiegādi vai pakomātu. Piedāvājot SmartPosti piegādes iespējas, palielinās jūsu klientu loks un uzlabojas pieredze. 

Uzziniet vairāk par kurjeru un pakomātu piegādi

Pārbaudiet, vai piegādes iespējas norādītas pareizi 

Pārliecinieties, ka jūsu veikala norēķinu lapā piegādes veidi ir skaidri un konsekventi. Lūdzu, pārliecinieties, ka SmartPosti nosaukums ir rakstīts pareizi (ar lielo “P” vidū un “i” beigās) – gan iepirkumu grozā, gan piegādes noteikumos.